ALPFLY PRIVATE LIMITED - fraud by website alpfly.com
Contact Complainant     1133 Views     Report Spam  
Complaint by: suraj saraogi on February 19, 2018, 2:25 pm in Travel Agencies

had paid 32000 for 10 tickets ...but every time u sent them a request they say that they do not have inventory.This time i made a request more that 2 months in advance instead of the mandatory 7 days still they say they do not have inventory...Completely misleading web site and marketing.they are cheating innocent travelers and citizens...
pl take appropriate action..i have all documentary proof to show they are fraud...

Complainant's Goal: TO GET THE WEBSITE CLOSED AND NO BODY ELSE BECOMES A VICTIM
Complainant's Target: ALPFLY PRIVATE LIMITED
Complaint Location: IndiaDelhiCentral Delhi

Would you like to Comment on this Complaint?
By clicking "Post Comment" button, you agree to our Terms of Services and Privacy Policy
Recent Comments
4.
Mon, 23 Apr 2018  Jai Banerjee

Same experience with me. Paid Rs.29,999/- for 10 tickets. So far used 6 tickets (including a trip from Chennai to Kolkata, where they had issued two tickets for a single journey). 4 tickets are still left. Now, all calls are unanswered, automated mails from their site communicating non-availability of inventory. So, they appear to have decamped with cash of mine and many others like me. At least, their website should be made inactive, else others might also fall in the trap.

3.
Thu, 12 Apr 2018  Delnaz

Dear sir
This is regarding my refund of
Rs 45999/- as you were unable to generate my travel tickets on 20th Dec2017.
It's been more than 4 month .
Till date nothing has been done .
You had promised to credit the amount .
Till date you have not sent the refund
Pls look into the matter.n do the need full
they are cheating innocent travelers and citizens... Pls do not buy from thm
They r fraudster.
pl take appropriate action .
It is our hard earned money.
Whch you guys are not returning.
Thanking You
Delnaz

2.
Thu, 22 Mar 2018  Nagaraju

Hello, I have taken 30K package with alpfly in November 2017, and asked cancellation in same Month due to their service. Till now I did not get any refund. Its been 4 Months now. Going Crazy, please suggest what will be my next steps. Please reach me on 9900932802 if you facing same issue and have any idea to deal this.

1.
Tue, 20 Feb 2018  Ashish Chopra

Hi,
I am also facing same problem. They have looted money from so many people stating they will provide the tickets at some fixed rate. I got some tickets from them in the past but for that too i have paid extra money to get a confirmed tickets. But from last 3 months they are saying no inventory whenever i requested them for ticket. Please look into this kind of website or companies which are looting people in the name of new kind of business model.
Regards
Ashish chopra